Domů / Vše o nákupu
Kategorie
Výrobci
Odběr novinek

Vše o nákupu

Jak jednoduše objednat zboží z našeho eshopu?

  • Vyberete si zboží dle Vašich představ a vložíte jej do košíku. Následně můžete pokračovat v nákupu.
  • Jakmile budete mít vybráno všechno zboží, které chcete objednat, přejdete na obsah košíku (ikona košíku vpravo nahoře).
  • Pokud jste u nás ještě nenakupovali, registrujte se prosím. V případě, že jste již registraci provedli, tak se prosím přihlaste.
  • Po úspěšném přihlášení znovu zobrazte obsah košíku.
  • Překontrolujte vybrané zboží a počet kusů.
  • Následně vyplňte kontaktní údaje, dodací a fakturační adresu.
  • Vyberte si způsob dopravy a platby za zboží.
  • Před potvrzením objednávky prosím znovu zkontrolujte zadané údaje. V poznámce nám můžete zanechat zprávu, připomínku či dotaz, který Vám rádi zodpovíme.
  • Jsou-li všechny zadané údaje správné a souhlasíte-li s obchodními podmínkami, můžete dokončit objednávku.

 

V případě, že budete chtít v odeslané objednávce provést změnu, stačí nás kontaktovat na tel. čísle +420 733 666 313, nebo na emailu objednavky@highcomp.cz.

Uvedená cena zboží zobrazená v nákupním košíku je vždy aktuální. Cena se skládá z částky za zboží, DPH, autorských a recyklačních poplatků. V případě objednávky s celkovou cenou pod 10 000 Kč včetně DPH je k ceně připočítána cena za dopravu a platbu za zboží.

Chcete-li zjistit stav objednávky, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu na adrese objednavky@highcomp.cz, telefonicky na tel. čísle +420 733 666 313, nebo v přehledu objednávek po přihlášení na eshopu www.highcomp.cz

V případě, že potřebujete stornovat objednávku, zašlete prosím email na objednavky@highcomp.cz, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. čísle +420 733 666 313.

Nevíte, jak postupovat při reklamaci zboží?

Reklamaci zboží můžete provést online vyplněním reklamačního protokolu, který zašlete na email reklamace@highcomp.cz. Postup vyřízení reklamace se řídí reklamačním řádem.